chaghale mazmazi chaghale mazmazi
درباره ما


به وبلاگ من خوش هر کس این وب رو دوست داره با عضویت مارو یاری کنه

پیوند روزانه

chaghale haye shancelonaei
وب سایت شرکت مزمز
وب سایت شرکت چی توز
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


chaghale mazmazi

sport & khande bazar
قسمت کوچکی از بیوگرافی حسام /قبل از تبدیل
موضوع: <-PostCategory->

اختصاصی چاقال مزمزی

یکی از نزدیکان حسام اعلام کرد

وقتی دیدم اشک در چشم های او جمع شده خود به خود

گریه کردم وقتی دیدم همه دارن به حسام نگاه می کنن

خیلی ناراحت شدم پیش خود گفتم ای کاش این بچه مثل

یک انسان واقعی زندگی می کرد به خدا دیگه از دست او

خسته شده ام او در هیچ زمینه ای مثل یک انسان عمل نمی کند !!

بیوگرافی نوع زندگی حسام

حسام وقتی از خواب بلند می شه خودش رو می خواراند 

قبل از اینکه دست و صورت خودش را بشوید

میره سر یخچال با انگشت هایی که خودش را خوارونده

دستش را توی پنیر و کره کرده و به دهان خود می زند

بعد هم کیسه نان ها بر می دارد و از هر نان یک تکه می خورد

حسام قبل از اینکه صورت خود را بشوید کرم می زند و از عطر استفاده می کند

جالب تر از این ها این که او 1 ماه 1 بار به حمام رفته و خود را نظافت می کند

گفتني است او پشم زير بقل خود و قسمت پايين تنه خود را اصلاح نمي كند و بوي زباله دوني مي دهد

او در روز 10بسته تنباكو 2 سيب و 24 اسكوپ بستني 100 بسته مزمز مصرف دارد

جالب اینجاست که مدیران و معلمان حسام از دوره آمادگی تا دانشگاه به خانواده او

تاکید  کردن که حسام اختلال شخصیت داره و باید خودش رو به  یک روانشناس معرفی کند

چون چندي بار گزارش شده كه مردم و هم كلاسش هايش حمله كرده

جالب توجه است كه حسام در 24 ساعت 23:45 دقیقه فقط از الفاظ زشت استفاده کرده است

بده نظر قشنگرو



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت16:13---23 بهمن 1390
سلام دوباره امدم
خیلی اینجا حال می کنم
ببخشید من یکی از مطالب شما را کپی کردم لطفا یک کاری کنید تا کسی نتونه از مطالب کپی کنه با تشکر.


reza
ساعت16:11---23 بهمن 1390
بابا ایول خیلی توپ نوشتی من همیشه اینجا سرمی زنم
راستی چند تا وب از مطالب تو کپی کردن
بهتر نیست دوباره یک کاری کنید تا کسی نتواند از مطالب کپی کنه؟


اتنا
ساعت0:26---23 بهمن 1390
من هر وقت ميام وبلاگ شما از خنده روده بر ميشم و واقعا دوس دارم اين ميمون رو از نزديك ببينم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط :h_chaghal | لينک ثابت |چهار شنبه 22 بهمن 1398برچسب:,|



موضوعات

لینک دوستان

ردیاب خودرو





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

شهريور 1391
بهمن 1390


نویسنده وبلاگ :

h_chaghal

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 623
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

کد آهنگ

سفارش کد آهنگ


Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com